Kontrola zarządcza – cennik

Nazwa Usługi Grupa I Grupa II Grupa III
1.  Koordynator kontroli zarządczej – outsourcing (opłata miesięczna). 249 zł 499 zł 899 zł
2. Opracowanie systemu kontroli zarządczej (dokumentacja, standardy, przepisy wewnętrzne). 699 zł 1299 zł 1 699 zł
3. Audyt zgodny z ISO 31000:2012. 1499 zł 1899 zł 2699 zł
4. Szkolenia  pracowników
(wstępne i okresowe):
a) stacjonarne (w siedzibie podmiotu) b) elearningowe
wg odrębnego cennika

799 zł (do 10 osób)

1599 zł (do 20 osób)

80 zł/os. (powyżej 20 osób)

5. Kwartalna analiza ryzyka (internetowy system ankietowy, raport z analizy, aktualny rejestry ryzyka
w organizacji).
249 zł 499 zł 899 zł
6. Doradztwo prawne, organizacyjne oraz techniczne z zakresu kontroli zarządczej – stawka godzinowa; 199 zł
7. Aplikacja do obsługi systemu kontroli zarządczej – KozA*** (opłata jednorazowa) + pierwszy rok opieki autorskiej. 199 zł 399 zł 799 zł
8. Dojazd do siedziby klienta** 0,8358 zł/km

Wszystkie podane kwoty nie zawierają aktualnie obowiązującego podatku VAT; do podanych cen należy doliczyć 23% VAT.

Legenda:

Przypisanie Klienta do właściwej grupy (Grupa 1, Grupa 2, Grupa 3) następuje w wyniku indywidualnej oceny, po zapoznaniu się ze specyfiką działalności, formą prawną prowadzonej działalności oraz strukturą podmiotu.

** stawka za 1 km przebiegu pojazdu, określona w § 2 ust.1 pkt. 1 lit. b Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 marca 2002 r. w sprawie warunków ustalania oraz sposobu dokonywania zwrotu kosztów używania do celów służbowych samochodów osobowych, motocykli i motorowerów niebędących własnością pracodawcy (Dz. U. z 2002 r. nr 27, poz. 271 ze zm.).

*** Aplikacja KozA umożliwia opracowanie planu sprawdzeń oraz sprawozdań (miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych) z jego realizacji. Zapewnia okresową analizę ryzyka za pomocą kwestionariusza oraz roczną samoocenę dot. funkcjonowania kontroli zarządczej. Umożliwia utworzenie i prowadzenie rejestru ryzyka dla każdej komórki organizacyjnej organizacji. Na bieżąco pozwala ustalać podstawy prawne, stosowane standardy oraz odpowiadające im regulacje wewnętrzne. Pozwala przygotować wydruki do publikacji w BIP. Drugi i każdy następny rok opieki autorskiej za jedyne 149 zł netto.

Powyższa oferta ma charakter informacyjny i stanowi zaproszenie do negocjacji, zatem nie stanowi “oferty handlowej” w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego. Ostateczny koszt usługi uzależniony jest od struktury, “branży” oraz miejsca siedziby podmiotu.

abi.olsztyn.pl Bezpieczeństwo Informacji
biuro:     512-206-739
support:   511-725-718  
infolinia: 511-793-443 
email:     kontakt@abi.olsztyn.pl

drukuj cennik