AML – procedury w biurze rachunkowym
Cel
Adresaci
Szkolenie przeznaczone dla doradców podatkowych, przedstawicieli biur rachunkowych.
Agenda
1. Osoba odpowiedzialna
2. Wdrożenie wewnętrznych regulacji
3. Obowiązek szkoleniowy
4. Analiza oceny ryzyka
5. Identyfikacja klienta
6. Beneficjent rzeczywisty
7. Identyfikacja PEP
8. Szczególne środki ograniczające
9. Monitorowanie transakcji
10. Transakcje podejrzane
11. Przekazywanie informacji do GIIF
12. Termin przechowywania danych
13. Kary dla biura rachunkowego za naruszenie ustawy
14. Kontrola GIIF
Sposób realizacji szkoleń online:
- Szkolenie jest realizowane w formie wideokonferencji.
- Trener prowadzi zajęcia na żywo. Uczestnicy widzą i słyszą prowadzącego, mogą zadawać pytania poprzez czat i/lub mikrofon. Szkolący udostępnia swój ekran z materiałami szkoleniowymi.
- Do uczestnictwa w szkoleniu wystarczy dostęp do urządzenia podłączonego do Internetu, mikrofon / głośniki / słuchawki.
- Platforma, na której odbywa się szkolenie jest dostępna przez przeglądarkę internetową. Po rejestracji, na podany adres e-mail zostanie przesłany link z dostępem do wirtualnego pokoju konferencyjnego. Należy w niego kliknąć, żeby przy jego pomocy móc połączyć się z trenerem oraz innymi uczestnikami szkolenia.
- Materiały szkoleniowe uczestnicy otrzymają pocztą elektroniczną, a zaświadczenie o ukończeniu szkolenia może zostać przesłane pocztą lub również na adres email.
- Maksymalnie pięcioosobowa grupa szkoleniowa.
Cena obejmuje: udział 1 osoby w szkoleniu online, materiały szkoleniowe przekazane w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, miesięczny dostęp do platformy elearningowej zawierającej ponad sto godzin zapisów webinariów, podcastów i innych materiałów szkoleniowych).
Regulamin szkoleń online dostępny jest tutaj.
Zgłoszenia
- Wyślij zgłoszenie na adres: kontakt∂abi.olsztyn.pl. W odpowiedzi otrzymasz potwierdzenie rejestracji.
- Opłać szkolenie (jeżeli potrzebujesz dokumentu proforma, napisz do nas na adres: kontakt∂abi.olsztyn.pl), jeżeli nie możesz wykonać płatności przed szkoleniem napisz do nas, odroczymy płatność do 7 dni! Jeżeli korzystasz ze zwolnienia VAT, prześlij stosowne oświadczenie.
- Link z dostępem do platformy otrzymasz po odnotowaniu przez nas wpłaty.
- Do pokoju wideokonferencyjnego będziesz mógł zalogować się 60 minut przed rozpoczęciem szkolenia.
- Fakturę otrzymasz po zakończeniu szkolenia wraz z certyfikatem jego ukończenia.