Szkolenie: Wdrożenie normatywu kancelaryjno-archiwalnego
UWAGA!!! Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje w ramach udziału w szkoleniu bezpłatne wsparcie naszych archiwistów przy wdrożeniu lub aktualizacji normatywu (w tym projekt normatywu, zarządzenia wdrażające, uzyskanie opinii dyr. AP oraz audyt posiadanej dokumentacji składnicy /archiwum).
Cel
Przygotowanie do wdrożenia lub aktualizacji normatywu kancelaryjno-archiwalnego w jednostce.
Adresaci
Szkolenie przeznaczone dla pracowników sekretariatów i kancelarii planujących wdrożenie systemu kancelaryjnego lub jego aktualizację.
Agenda
- Zalety i wady systemów kancelaryjnych.
- Jaki system kancelaryjny wybrać?
- Instrukcja kancelaryjna z EOD i EZD.
- Jednolity rzeczowy wykaz akt.
- Instrukcja archiwalna.
- Rola i zadania archiwisty zakładowego.
Sposób realizacji szkoleń online:
- Szkolenie jest realizowane w formie wideokonferencji.
- Trener prowadzi zajęcia na żywo. Uczestnicy widzą i słyszą prowadzącego, mogą zadawać pytania poprzez czat i/lub mikrofon. Szkolący udostępnia swój ekran z materiałami szkoleniowymi.
- Do uczestnictwa w szkoleniu wystarczy dostęp do urządzenia podłączonego do Internetu, mikrofon / głośniki / słuchawki.
- Platforma, na której odbywa się szkolenie jest dostępna przez przeglądarkę internetową. Po rejestracji, na podany adres e-mail zostanie przesłany link z dostępem do wirtualnego pokoju konferencyjnego. Należy w niego kliknąć, żeby przy jego pomocy móc połączyć się z trenerem oraz innymi uczestnikami szkolenia.
- Materiały szkoleniowe uczestnicy otrzymają pocztą elektroniczną, a zaświadczenie o ukończeniu szkolenia może zostać przesłane pocztą lub również na adres email.
- Maksymalnie pięcioosobowa grupa szkoleniowa.
Cena obejmuje: udział 1 osoby w szkoleniu online, materiały szkoleniowe przekazane w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, miesięczny dostęp do platformy elearningowej zawierającej ponad sto godzin zapisów webinariów, podcastów i innych materiałów szkoleniowych).
Regulamin szkoleń online dostępny jest tutaj.
Zgłoszenia
- Wyślij zgłoszenie na adres: kontakt∂abi.olsztyn.pl. W odpowiedzi otrzymasz potwierdzenie rejestracji.
- Opłać szkolenie (jeżeli potrzebujesz dokumentu proforma, napisz do nas na adres: kontakt∂abi.olsztyn.pl), jeżeli nie możesz wykonać płatności przed szkoleniem napisz do nas, odroczymy płatność do 7 dni! Jeżeli korzystasz ze zwolnienia VAT, prześlij stosowne oświadczenie.
- Link z dostępem do platformy otrzymasz po odnotowaniu przez nas wpłaty.
- Do pokoju wideokonferencyjnego będziesz mógł zalogować się 60 minut przed rozpoczęciem szkolenia.
- Fakturę otrzymasz po zakończeniu szkolenia wraz z certyfikatem jego ukończenia.