Identyfikacja i analiza ryzyka – warsztaty zarządzania ryzykiem
Zapraszamy na kolejne szkolenie w formule online pod tytułem:
Identyfikacja i analiza ryzyka – warsztaty zarządzania ryzykiem
Cel
W trakcie szkolenia uczestnicy zostaną zapoznani z ideą zarządzania ryzykiem w organizacji oraz dowiedzą się, dlaczego należy zarządzać ryzykiem. Szczególny nacisk zostanie położony na identyfikację czynników ryzyka w jednostce organizacyjnej. Zostanie również przedstawiona koncepcja metodyki szacowania ryzyka oraz oprogramowanie, które może stanowić wsparcie przy zarządzaniu czynnikami ryzyka – identyfikacji czynników ryzyka, ich szacowaniu. Uczestnicy dowiedzą się, jak identyfikuje się ryzyka, w jaki sposób można dokonywać ich klasyfikacji i oceny oraz jakie działania podejmować w celu ich obniżania do poziomu akceptowalnego. Dzięki przeprowadzonym ćwiczeniom, uczestnicy warsztatów będą umieli identyfikować ryzyka, oceniać je oraz tworzyć mapy czynników ryzyka. W trakcie warsztatów poszczególne kroki analizy ryzyka będą dodatkowo przeprowadzane przy użyciu dedykowanego oprogramowania.
Adresaci
Szkolenie przeznaczone dla koordynatorów kontroli zarządczej, kierowników jednostek organizacyjnych oraz wszystkich pracowników biorących udział w analizie ryzyka w organizacji.
Agenda
- Podstawy zarządzania ryzykiem w organizacji.
- Wymagania PN ISO 31000:2012.
- Identyfikacja czynników ryzyka, mających wpływ na działalność organizacji.
- Rola i zakres odpowiedzialności właściciela ryzyka.
- Metodyka identyfikacji i oceny ryzyka.
- Oprogramowanie służące do analizy i mapowania ryzyka.
Sposób realizacji szkoleń online:
- Szkolenie jest realizowane w formie wideokonferencji.
- Trener prowadzi zajęcia na żywo. Uczestnicy widzą i słyszą prowadzącego, mogą zadawać pytania poprzez czat i/lub mikrofon. Szkolący udostępnia swój ekran z materiałami szkoleniowymi.
- Do uczestnictwa w szkoleniu wystarczy dostęp do urządzenia podłączonego do Internetu, mikrofon / głośniki / słuchawki.
- Platforma, na której odbywa się szkolenie jest dostępna przez przeglądarkę internetową. Po rejestracji, na podany adres e-mail zostanie przesłany link z dostępem do wirtualnego pokoju konferencyjnego. Należy w niego kliknąć, żeby przy jego pomocy móc połączyć się z trenerem oraz innymi uczestnikami szkolenia.
- Materiały szkoleniowe uczestnicy otrzymają pocztą elektroniczną, a zaświadczenie o ukończeniu szkolenia może zostać przesłane pocztą lub również na adres emailem.
Cena obejmuje: udział 1 osoby w szkoleniu online, materiały szkoleniowe przekazane w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, miesięczny dostęp do platformy elearningowej zawierającej kilkadziesiąt godzin zapisów webinariów, podcastów i innych materiałów szkoleniowych).
Regulamin szkoleń online dostępny jest tutaj.
Zgłoszenia
- Wyślij zgłoszenie na adres: kontakt∂abi.olsztyn.pl (najpóźniej 5 dni przed planowanym terminem szkolenia). W odpowiedzi otrzymasz potwierdzenie rejestracji.
- Opłać szkolenie (jeżeli potrzebujesz dokumentu proforma, napisz do nas na adres: kontakt∂abi.olsztyn.pl)
- Link z dostępem do platformy otrzymasz po odnotowaniu przez nas wpłaty.
- Do pokoju wideokonferencyjnego będziesz mógł zalogować się 60 minut przed rozpoczęciem szkolenia.
- Fakturę otrzymasz po zakończeniu szkolenia wraz z certyfikatem jego ukończenia.