Starosta, Burmistrz, Wójt, Urząd, Rada – kto i kiedy jest administratorem
Zapraszamy na webinarium organizowane przez kancelarię abi.olsztyn.pl Bezpieczeństwo Informacji pt.:
“Starosta, Burmistrz, Wójt, Urząd, Rada – kto i kiedy jest administratorem”
(kliknij, aby się zarejestrować)
Szanowni Państwo!
Zdecydowanie zbyt długo trwa ustalanie, kto pełni rolę administratora w JST. Każdy IOD ma własne zdanie, a zapominamy o stanowisku Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dlatego przygotowaliśmy webinarium, podczas którego omówione zostaną przesłanki wskazujące w których kontekstach przetwarzania administratorem jest JST, kierownik urzędu, organ wykonawcy, urząd, komendant straży gminnej itd. Omówimy również podstawowe obowiązki spoczywające na administratorze (danych osobowych) i sposoby przestrzegania zasad przetwarzania danych wskazanych w przepisach RODO i innych przepisach szczegółowych. Wskażemy sposoby na pogodzenie kilku administratorów w ramach jednego systemu ochrony danych, systemu iDPO. Dla każdego uczestnika bezpłatny okres testowy systemu!
Szkolenie bezpłatne dla 3 pierwszych zarejestrowanych uczestników* oraz dla wszystkich użytkowników systemu iDPO!
* dzięki uprzejmości Stowarzyszenia Twoje Dane, którego przedstawiciel jest spikerem webinarium.
Zagadnienia objęte szkoleniem:
- Definicja administratora.
- Orzecznictwo organu nadzorczego.
- Przepisy szczegółowe wskazujące na administratora.
- Obowiązki administratora.
- System iDPO.
- Upoważnienia personelu przetwarzającego dane.
- KZP, ZFŚS, Związki Zawodowe.
Sposób realizacji szkoleń online:
- Szkolenie jest realizowane w formie wideokonferencji (czat na żywo).
- Do uczestnictwa w szkoleniu wystarczy dostęp do urządzenia podłączonego do Internetu, głośniki / słuchawki.
- Platforma, na której odbywa się szkolenie jest dostępna jest przez przeglądarkę internetową (z włączoną obsługą JAVA i cookie).
Zarejestruj się!
Cena szkolenia odpłatnego 200 zł netto.
Ceny szkoleń netto. Do ceny należy doliczyć 23 % VAT albo przesłać oświadczenie o zwolnieniu z VAT. Aby skorzystać z odroczonego terminu płatności (zamiast informacji płatniczej proforma) należy przesłać zamówienie na adres: kontakt∂abi.olsztyn.pl. Zamówienie powinno zawierać informację o webinarium, liczbę uczestników oraz dane nabywcy i odbiorcy niezbędne do wystawienia f-ry.